Igor Janke Igor Janke
393
BLOG

Wstyd mi za "Dziennik"

Igor Janke Igor Janke Polityka Obserwuj notkę 148

Jestem za granicą na kilkudniowym urlopie. Dopiero przed chwilą dowiedziałem się o tym, co zrobił „Dziennik” z Kataryną. Tylko przez chwilę mam dostęp do sieci, więc piszę teraz krótko. Jeszcze przed wyjazdem Kataryna opowiedziała mi o tych sms-ach. Przyznam, że nie mogłem uwierzyć w to, co do mnie mówi. Nie wierzyłem, że to zrobią. Ale stało się. Praktycznie ujawnili ją, strojąc się przy tym w szaty etyków. Co chcieli osiągnąć tym tekstem, poza zyskaniem rozgłosu?

To podłe. Wstyd mi, że uprawiam ten zawód, co ci, którzy zdecydowali o tej publikacji.

„Dziennik” sięga dna. Wiem, że to nie dotyczy wielu pracujących tam moich kolegów. Ale ktoś podjął tę decyzję, ktoś wysyłał te sms-y, naczelny musiał zdecydować o publikacji.

P.S. Do wtorku będę prawdopodbnie offline

 

Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka