Igor Janke Igor Janke
569
BLOG

W sprawie wywiadu z Bronisławem Komorowskim

Igor Janke Igor Janke Polityka Obserwuj notkę 104

 W sprawie wywiadu Bronisława Komorowskiego dla Salonu24 pojawiło się nieporozumienie. Pani Małgorzata Kidawa-Błońska dziś rano powiedziała w TOK FM, że sztab nie otrzymał zaproszenia. Zadzwoniłem do niej i już sprawę wyjaśniliśmy. Pani poseł przyznała, że nie dotarły do niej wszystkie  informacje, bo rzeczniczką sztabu jest od dwóch dni.  Nie wiedziała. Nie mam do niej żalu, bo wiem mniej więcej jak wyglądają prace sztabów wyborczych i zamieszanie bywa tam ogromne.

A jak było. Dobrze ponad tydzień temu zwróciłem się do posłanki Agnieszki Pomaski z prośbą o pomoc w doprowadzeniu do wywiadu dla Salonu24 z Bronisławem Komorowskim. Wiedziałem bowiem, że ona odpowiada za kampanię w Internecie. Po dniu czy dwóch poprosiła mnie o wysłanie oficjalnego maila do biura prasowego sztabu, co uczyniłem. To było tydzień temu. Potem jeszcze kilkakrotnie wymienialiśmy się sms-ami. Sms-ami w tej sprawie wymieniłem się też z szefem sztabu Sławomirem Nowakiem.  

Przedwczoraj dowiedziałem się od Agnieszki Pomaski, że osobą najwłaściwszą do kontaktu w tej materii jest Rafał Grupiński. Zadzwoniłem do niego i odbyliśmy konstruktywną rozmowę. Choć nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi, odniosłem wrażenie, że nie jest to niemożliwie. Ustaliliśmy, że się skontaktujemy. Pani Kidawa-Błońska o tym wszystkim nie wiedziała, mały kiks, ale wszystko już sobie wyjaśniliśmy i nie ma sprawy.

Nasze zaproszenie dla Bronisława Komorowskiego jest aktualne. Wierzę, że do tego dojdzie i że będzie to nie mniej ciekawe wydarzenia jak z wywiad z Jarosławem Kaczyńskim. Salon24 jest miejscem debaty publicznej i bardzo zależy nam na tym, by nasi użytkownicy, których jest coraz więcej (J ) i więcej i więcej, mieli możliwość z zapoznania się z rozmaitymi poglądami. Salon24 nie wspiera żadnego kandydata i nie zamierza tego robić. 

Informuję, że na temat wywiadów dla Salonu24 rozmawiamy też ze sztabami innych kandydatów.

 

P.S. Ponieważ na gazeta.pl przeczytałem informację, że nie wysłałem maila w tej sprawie, poniżej wklejam jego kopię.

 

press@bronislawkomorowski.pl

 

data

7 maja 2010 09:07

temat

wywiad z blogerami

wysłana przez

salon24.pl

 

Szanowni Państwo,

 

Zwracam się z propozycją o udzielenie przez Pana Marszałka Bronisława Komorowskiego wywiadu blogerom Salonu24.pl. W przeszłości przeprowadzaliśmy juz takie wywiady m.in. z Bogdanem Zdrojewskim czy Jarosławem Kaczyńskim. Naszymi gośćmi na spotkaniach z blogerami byli tez tacy politycy jak Ludwik Dorn czy Jarosław Gowin. 

Technicznie wygląda to tak: na moim blogu, jako szefa Salonu24 ogłaszam apel o zgłaszanie pytań. Pojawia sie ich zwykle kilkaset. Ja dokonuję ich selekcji, dbając o ich poziom i różnorodność i balans zwolenników/przeciwników. Następne wybrane z wybranymi pytaniami przeprowadzam osobiście wywiad, spisuję treść, autoryzuję i ogłaszam na swoim blogu. 

Salon24.pl w kwietniu odwiedziło 1 mln 200 tys unikalnych użytkowników. Jest to największa platforma blogowa w Polsce. Platforma jest całkowicie niezalezna. Odwiedzana jest regularnie  przez osoby z kręgów opiniotwórczych, dziennikarzy, polityków z wszystkich opcji politycznych

 

Liczę na pozytywną odpowiedź

 

z wyrazami szacunku

 

Igor Janke

szef Salon24.pl

 

Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka