Igor Janke Igor Janke
7746
BLOG

News: Naimski, Szałamacha, Wipler na listach PiS

Igor Janke Igor Janke Polityka Obserwuj notkę 109

Szef Fundacji Republikańskiej Przemysław Wipler, były minister gospodarki, ekspert ds. bezpieczeństwa energetycznego, Piotr Naimski, szef Instytutu Sobieskiego Paweł Szałamacha, ekspert ds. polityki zagranicznej, politolog dr Krzysztof Szczerski czy profesor Józefina Hrynkiewicz, specjalistka w sprawie polityki społecznej i demograficznej to niektóre nowe nazwiska, które pojawią się na wysokich miejscach list wyborczych PiS – dowiedziałem się z bardzo dobrych źródeł. To bardzo ciekawe postaci, dobrzy eksperci. Znak, że PiS jednak będzie próbował walczyć o centrum i pokazać, że ma nowe „białe twarze”.

To dobry znak. Niezależnie, czy ktoś chce głosować na PiS, czy nie, to dobrze, że na listy tej partii trafią ludzie inteligentni, z dużą wiedza. Ta partia potrzebuje tego rodzaju postaci.  To szansa na to, że nowy klub parlamentarny partii Kaczyńskiego będzie wyglądał lepiej niż obecny. Ciekaw jestem całej listy.

Ciekawie wygląda też lista Obywateli do Senatu. Nie wszystkie nazwiska mnie zachwycają, ale niektóre – bardzo ciekawe. Krzysztof Rybiński, Stanisław Gomułka, Marek Król, Longin Komołowski, Jarosław Obremski, Tadeusz Luty, Roman Nowosielski, Grzegorz Kostrzewa-Zorbas – to niebanalni kandydaci. Bardzo dobrze. Ciekaw jestem jeszcze list PJN.

Może następny parlament będzie lepszy. Będzie? Jak myślicie?

Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka