Igor Janke Igor Janke
4666
BLOG

Popieram propozycję "Rzeczpospolitej" i Polsatu

Igor Janke Igor Janke Polityka Obserwuj notkę 89

 Doszło do niezręcznej sytuacji. Nie miałem pojęcia o tym, że redakcja, w której pracuję,  „Rzeczpospolita”, wspólnie z Polsatem, złożyła do przedstawicieli sztabów wyborczych wspólne, oficjalne pismo z propozycją zorganizowania debat między przywódcami PO i PiS. W tym samym mniej więcej czasie, nieświadomy niczego rozmawiałem z politykami PO i PiS o tym, że ja sam mógłbym taką debatę zorganizować na neutralnym gruncie, o czym wczoraj informowałem.

Oczywiście nie chciałbym w żaden sposób osłabiać pozycji mojej gazety a wręcz przeciwnie. Przepraszam za zamieszanie, które przez moment – z moje niewiedzy - powstało. Niniejszym wycofuję się z propozycji organizacji debat przeze mnie osobiście i w pełni wspieram propozycję „Rzeczpospolitej”. Mam nadzieję, że do tej debaty dojdzie, bo kto ma ją zorganizować, jak nie najlepsza gazeta w Polsce? 

Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka